"Mēness aptieka" 2025. gadā ir mīlētākais, kvalitatīvākais, zaļākais, izdevīgs, cilvēcīgākais un sabiedrībā visrezonējošākais aptieku zīmols Latvijā, kurš visvairāk patīk iedzīvotājiem un visu Latvijas mīlētāko zīmolu kopvērtējumā ieņem 15. vietu. Šī atzinība saņemta, balstoties uz sabiedrības aptauju Baltijā plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma "Brand Capital" ietvaros.
"Mēness aptieka" jau 12 gadu pēc kārtas un šogad ar īpaši pārliecinošu pārsvaru (gandrīz 16 procentpunktiem) atzīta par mīlētāko zīmolu nozarē, apliecinot iedzīvotāju uzticību un augsto novērtējumu farmaceitu profesionālajam darbam. "Mēness aptiekai" ir ievērojami labākie rādītāji, vērtējot tās rezonansi sabiedrībā – kā zīmols reaģē uz iedzīvotājiem aktuālām tēmām un notikumiem. Aptieku zīmolu vidū iedzīvotāji visaugstāk novērtējuši "Mēness aptiekas" sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī cilvēcīgumu un zaļumu. Visvairāk (42 %) pētījumā aptaujāto iedzīvotāju apliecinājuši, ka viņiem patīk tieši šis aptieku zīmols.
"Mūsu klientu viedokļi ir īpaši vērtīgi, jo tos sniedz Latvijas iedzīvotāji. Mēs no sirds esam pateicīgi ikvienam, kurš mums uzticējis savas rūpes par veselību, jo tieši šī uzticība mūs iedvesmo un motivē ik dienu. Mēs ticam, ka ikvienam Latvijas iedzīvotājam pienākas ne tikai profesionālas konsultācijas un atbalsts, bet arī sirsnība un cilvēcīga attieksme. Pateicoties mūsu farmaceitu ikdienas darbam un neatlaidībai, šī pārliecība kļūst par realitāti. Viņu zināšanas, atbildība un sirsnīgā vēlme rūpēties ir mūsu darba pamats, un mēs esam ļoti pateicīgi par viņu nesavtīgo ieguldījumu sabiedrības labā. Tieši šī kopīgā sadarbība – Latvijas iedzīvotāju uzticība un mūsu komandas profesionalitāte – ļauj mums būt iemīļotākajam aptieku zīmolam Latvijā. Par to mēs lepojamies, jūtamies pazemīgi un pateicīgi," saka "Mēness aptiekas" valdes priekšsēdētāja Vilma Fairclough.
"Mēness aptieka" ir ne vien visā Latvijā labi pieejams aptieku zīmols, bet arī aktīvs veselības izglītības un profilakses iniciatīvu atbalstītājs. Iedzīvotāji regulāri izmanto farmaceitu konsultācijas, bezmaksas veselības pārbaudes un piedalās uzņēmuma organizētajās sabiedrības veselības kampaņās. "Mēness aptieka" veido un realizē dažādas sociālās atbildības aktivitātes iedzīvotāju veselībai, labbūtībai, iekļaujošas vides veicināšanai, kā arī rūpējas par medikamentu drošu pieejamību un ilgstoši nodrošina nederīgo medikamentu savākšanu utilizācijai.
"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā "Latvijas Zīmolu topa" izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā. 2025. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.