Klientu ērtībām VCA paplašinās digitālo pašapkalpošanās kiosku skaitu

AS "Veselības centru apvienība" (VCA) kā viena no pirmajām privātajām ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējām Latvijā klientu ērtībām jau četrās klīnikās ir izvietojusi digitālos pašapkalpošanās kioskus. Ņemot vērā klientu atsauksmes, VCA plāno šogad pašapkalpošanās kioskus izvietot vēl vairākos veselības centros.

"Mums ir svarīgi nodrošināt klientiem ērtus un mūsdienīgus veselības aprūpes pakalpojumus, tāpēc mērķtiecīgi ieviešam arī digitālos risinājumos, kas atvieglo gan pieraksta veikšanu, gan arī pakalpojuma saņemšanu. Mūsu pieredze rāda, ka pacienti ļoti novērtē digitālos risinājumus un arvien vairāk tos arī izmanto, jo tie procesu padara ērtāku, ātrāku un vienkāršāku. Mēs turpināsim investēt digitālo pakalpojumu pieejamībā, kļūstot efektīvāki un uzlabojot arī pacienta ceļu no pieraksta veikšanas brīža līdz pakalpojuma saņemšanai. Turklāt esam gandarīti, ka pašapkalpošanās kiosku sistēmas attīstībā sadarbojamies ar vietējo Latvijas jaunuzņēmumu, veicinot arī citu Latvijas uzņēmumu iespējas un attīstību, " saka VCA valdes priekšsēdētāja Iveta Lāce.

Jau 2017.gadā VCA ieviesa elektroniskā pieraksta sistēmu epoliklinika.lv, kas ļauj ērti atrast gan nepieciešamo speciālistu, gan izmeklējumu un pieejamo pieņemšanas laiku visās VCA klīnikās. VCA dati rāda, ka katrs trešais pieraksts tiek veikts elektroniski, izmantojot epoliklinika.lv, bet tādos veselības aprūpes pakalpojuma virzienos kā ginekoloģija, oftalmoloģija, dermatoloģija, otolaringoloģija un gastroenteroloģija pat puse no visiem pierakstiem jau tiek veikta elektroniski.

Pašapkalpošanās kioski jeb termināļi ir vēl viens solis uzņēmuma digitālajā attīstībā, un jau šobrīd ir izveidoti lielākajās VCA klīnikās "Pļavnieki", "Aura", "Elite" un "Pulss". Plānots, ka tuvākajā laikā digitālie pašapkalpošanās kioski būs pieejami pacientiem arī citos VCA veselības centros.